Bende kendilerine bir kez daha teşekkür ediyorum. 2 aydır çizgilerini hiç bozmadan, çok güzel şekilde hizmet veriyorlar. İnşallah Türkiye'nin 1 numarası olacaklar Allah bozmasın..İyi çalışmalar..