hocam ekmek teknenize keşke hiç sokmasanız başkalarını :S bende bir sunucu var 65 lira ödüyorum aylık 2 site var içinde ikisi de 1 lira kazandırmıyor ona rağmen kendim dışında kimseye alan vermem .S geçmiş olsun