Evet Firmadan Almadım, Uykularım Kaçtı gece gece. Sabah 7 de fabrikaya gitmem gerek fakat 1 gram uyku uyuyamadım. telefon ile bursa bilişim suçları müdürlüğünü aradım durumu anlattım ispatlarınız, resimleriniz varsa yarın gelin şikayet dilekçesi verin felan dedi telefondaki memur sanırım sabah mesai saatleri başlar başlamaz hemen gidicem. maddi manevi birsürü şey kaybettim resmen .s
Yapan kişinin gerekli bilgileri varsa elinizde verin, şikayet dilekçesi vermek zor birşey degil umarım sonuçlanır tekrar geçmiş olsun hayırlı sabahlar.