Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım firmadan almadınız vps o yüzden sorun yaşamışsınız geçmiş olsun. Bir an önce düzeltmezseniz tabiki hit düşüşü yaşarsınız hocam.
Evet Firmadan Almadım, Uykularım Kaçtı gece gece. Sabah 7 de fabrikaya gitmem gerek fakat 1 gram uyku uyuyamadım. telefon ile bursa bilişim suçları müdürlüğünü aradım durumu anlattım ispatlarınız, resimleriniz varsa yarın gelin şikayet dilekçesi verin felan dedi telefondaki memur sanırım sabah mesai saatleri başlar başlamaz hemen gidicem. maddi manevi birsürü şey kaybettim resmen .s