karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Console çıktısınıda eklermisin. Birde orada ki hataya bak, daha hızlı yol alırsın.
onu nasıl ekleyeceğim ? console çıktısını ilk defa duydum jq bilmiyorum