Adamların yaptığı temayı alıp şifrelerini çözüp bedava dağıtmak hiç etik değil. Adamların 100 liraya sattığı temayı getirip bedavaya veriyorsunuz, kaynak kodlarından yararlandım sadece diyorsunuz ve http://www.mbtasarim.com/mbblog-v2/ bununla herhangi bir fark göremedim ben. Varsa da birkaç menü oynamasından ibarettir. Yazık insanların emeğine.