Turkcem gibi ingilizce ve almancam var. Hergun 3 konu ve 3 resim eklerim yaziya ve hem yazi hem resimler ozgun olur. Seo konusunda her turlu ayari yapabilirim yaziya, ayni zamanda ne eksik ne fazla, ne iyidir ne kotudur bunlari sunup ayar cekebilirim.
(Not: Almanca ve ingilizce sitelerden dondurup trend olan yazilardan yayinlayamayacagim hicbirsey yok, getirecegi hite verdigim garanti %75+)
Aylik net 1000 TL aklimdaki fiyat. Ilgilenirseniz pm ile donus yaparsiniz.
sağolun hocam ancak okadar yüksek bir fiyatı veremem teşekkürler yinede ben uygun fiyata düzenli çalışacak arkadaş arıyorum başta 1 sene düşünüyorum site iyi yerlere gelirse sürekli devam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43:53 -->-> Daha önceki mesaj 15:42:44 --
aylık 300 tl dedim dalgamı geçiyorusn diyor

ileride benim sırtımdan bayağı para götürecek haberi yok.paranız yoksa yapmayın bu işi kardeşim.
baltalamaya ne gerek var ben düzgünce yazdım hocam 300 tl siz verirseniz ben sitemi kapatıp size editörlük yapayım dedim neyse teklifin için yinede sağolasın konu güncel