Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yapmam lazım nereden başvurucam baya oldu tib e giriş yapmayali acemilik çekiyorum.
Merhaba,
http://www.tib.gov.tr/tr/tr-menu-60-iletisim.html bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Gerekli yönlendirmeyi telefonda yapacaklardır.