dalgalanmadanmıdır bilmem benim sitem sorunsuz dk da index alıyo

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:58:53 -->-> Daha önceki mesaj 02:58:07 --

depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blog yazıp imleme yapmayan ve index hızının düşük olduğunu söyleyen insanlar olarak siz çok tatlısınız bence.
ne alaka dostum ben açıyorum konuyu 1 dk da indexleniyo