WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SEO.GEN.TR ismini vermişsiniz.

Bunu burda bu şekilde anlatmayacağım, şu şekilde anlatacağım. Orda yazanın Meyuza olduğunu düşünün;



"Ben SEO kelimesinde www.meyuza.com adresiyle 1. sayfa 1. sıradayım ve siz bizi arıyorsunuz. Sandbox'tan sitenizi çıkarmak ve eski sıralamasına sitenizi getirmek için 1000TL ücret istiyoruz, siz de kabul etmiyorsunuz anladığım kadarıyla.

Ardından biz SEO kelimesine bir şekilde kasmayı bırakıp, SEO kelimesi sayesinde kazanmış olduğumuz yeni müşterilerimizi ve yeni referanslarımızı da yanımıza alıp çok büyük şirketlerin kapısına gidiyoruz veya onlar geliyor. Ardından çok büyük meblağlarla anlaşma sağlıyoruz hatta sitemizle bile ilgilenmiyoruz, gayette güzel para kazanıyoruz.

Sonrasında da rakiplerimiz kastığı için, biz kasmayı bıraktığımız için ve çeşitli algoritmalar geldiği için SEO kelimesinde gerilere gidiyoruz.

Sonra sizin gibi birisi gelip konu açıyor ve SEO kelimesinde şimdi kendiler yok felan diyorsunuz kısacası küçük görüp, bana iş yapıyolardı daha kendi işlerini yapamıyorlar ayağı yapıyorsunuz. Biz de konuyu gördüğümüzde atı alan üsküdarı geçti deyip gülüp bi CTRL+W çekiyoruz. "



SEO kelimesinde adam gibi işini bilip birinci sayfaya geldikten sonra SEO kelimesinde kaybolan çok nadirdir. Şans olarak gelenler demiyorum bakın, işini bilerek gelipte kaybolan çok ama çok azdır. SEO kelimesinde olanların veya olmayanların sizi hiç alakadar etmediğini ve böyle bir konu açmamanız gerektiğini umarım tüm detaylarıyla tarafınıza aktarabilmişimdir.

SEO kelimesinin tüm mantığı budur, olay sizin sandığınız gibi aşağılama kompleksinden ibaret değildir.

Saygılar.
İnşallah öyledir ama hiç sanmıyorum vurgun yapmaya çalışıp kayboldular.