blog yazıp imleme yapmayan ve index hızının düşük olduğunu söyleyen insanlar olarak siz çok tatlısınız bence.
Üstat alınma ama at gözlüğü ile bakmışsın olaya. 2 haftadan beri burada güncelleme başlayacak ha başlayacak derken başladı ve devam ediyor sitelerin bir çoğu değer kaybetti kaliteli veya kalitesiz.
Ama senin sadece imleme ile index hızını yükselteceğini söylemen ise yanlış. O zaman yeni sitelerde bi imleme çekelim 2 gün sonra anında index alan siteden tanıtım yazısı diye başlık açalım.
Olmadı.
Beyler nasıl halledeceğiz yardımcı olalım birbirimizie.