orta okula giderken sokakta bir kuş yakalamıştım dişi bir yavru herkes dişi kuşlar konuşmaz demesine rağmen ben konuşturmuştum 3-4 sene sonra yanına bir eş aldım yavruları oldu sonra torunları falan derken seri üretime geçtik eşe dosta verdim sonra evde bakılmaz hale geldiler o zamanlar 10 tane yavru falan tanesi 10 tlden bir kuşcuya satmıştım
son yavrularım
bu resimde büyük olan sarılı yeşilli kuş baba
anne yuvada büyüyen yavruların tüylerini yolduğu kanattığı için yuvadan ayırıp babayı dışarı salıyordum yavrularını besliyordu çok zevkliydi