Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar sanırım bugün yine 30 tl paramı kestiler ne zamandır gideceğim vaktim olmuyordu. 1 senede aldıkları para 60 tlyi geçti benden. internet bankacılığına da erişemedim arıyorum müşteri temsilcisini 10 dakika bekledim bağlanamadım sinirden kapattım telefonu.
şimdi bir sorum var arkadaşlar.
Üniversite öğrencisiyim. Cuma günü okula uğrayıp öğrenci belgesi alırsam geçmişe yönelik de benden aldıkları paraları öderler mi?
üniversiteyi bu yıl kazandım ilk hesap işletim ücretini yazın kestiler benden. yani daha üni.ye kayıt olmadan tam olarak. eğer ki belgeyi götürürsem bu zamana kadar kesilen ücretlerin hepsi mi iade edilecek?
ayrıca öğrenci belgesinden başka bir şey gerekiyor mu?