Arkadaşlar bu ara herkezden bu yönde sorular alıyorum ads aylık gelir 4-5k usd yi geçtiği zaman hesaplar sebesiz yere banlanıyormuş aslı varmı bende ürkmeye başladım bu yönde çok soru geliyor milletten varmı bu işin aslı.