Gerçekten hoş olmuş temayı satmayı planlarsan 1 adet uygun fiyattan alabilirim aslında
Çok sağolun hocam, tema internette satılıyor zaten. Ben de düzenleme yaptım pek hoşuma gitmediği için. Ayrıca fontları Türkçeleştirdim.
yazilari (#about vb. baslayan divleri) biraz saga kaydir derim, sol taraftaki menu yazilarin uzerine geliyor, bilgin olsun. Basarilar.
Laptoptan hazırladığım için bende öyle bir sorun yoktu hocam. Bildirdiğiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler.