kucukomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir iki güne biter modül hazır da testlerini yapıyorum.

Payunun sayfasında ödeme yapan modülü yazmıştım zaten. Siz APİ ile ödemeyi istiyorsunuz.

Teşekkürler...

evet dostum aynen api ile ödeme istiyorum.

seslimedya, mail atıyorum arkadaşa. Sağolasın.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:45:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:52:23 --

Arkadasla gorustum o da payuya yonlenecek sekilde yapiyormus. Bilginiz olsun.