Hayırlı uğurlu olsun hepmize.
Ben çok çalışmadım ama 3 bekliyordum 2 vermiş gogıl bana taktı mı ne hep not kırıyor

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi