Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapıda ödeme kabul ederseniz makineyi almayı düşünüyorum.

Garantisi varmı ? birde bu shutter sayısı kaç olunca garantiden çıkıyor ediyor öyle birşeyler geldi kulağıma.

Fotoğraf makinesini 3 aylık olan oğlumun fotoğraflarını çekmek için alacağım.
kapıda ödeme olarak uygundur.

garantisi 1 yıl vardı uluslar arası şimdi yok ama kutusu vs her şeyi var.

nikonların 150.000 bin 250 bin e kadar shutter ömrü vardır bu daha 35 binde daha yeni sayılır ben o kadar kullanmama düğünlere gidip foto çekmeme rağmen bu kadar oldu.Ürün çok iyi bir tercih olur bu fiyata bu ürünü bulmanız imkansız ürün temiz ve çok iyi.