Konu
Tertemiz Nikon D5000
05-02-2013, 01:48:28
#7
Gocmen
Aynısı bendede var, ben sıfırını 1700'e almıştım sanırım zamanında. 2 seneyi geçicek ben kullanıyorum. Gayette iyi bir makine. Hayırlı satışlar