şöylede bişi var kurumsal sitelerde sadece bir tasarım olur yıllardır içerik girilmez ama aldığı linkler iş görür

yani sıkıntı yok
Üstadım ikimizde çöp siteyiz,kurumsal derken onore oldum.
Bu arada linki filan da yok.
Önümüzdeki pr güncellemesine kadar içerik eklemeyip denemeyi düşünüyorum.
Teşekkürler.