Arkadaşlar Alan Adı Satış sitesi domaini sadece 3 den mi gidecek?


http://www.youtube.com/watch?v=yEasYU4P8pg


Bu da mı reg fee?
Adaletine, insafına sığınayım r10...
Bu da mı gol değil?