Şikenin kralı İtalya 1.sırada olmalı bana göre

şu şike yapan takımlara uefa ve fifa öyle bir ceza versin ki bak bakalım bir daha şike oluyor mu. o*** şike yapıyor diye bizim maçlar yatıyor kazanan iddaa ve bahis şirketleri oluyor