ya anlamadım birsey var pr 2 idi 3 oldu infosu yok diyor pr2 ye dusuyor pr3 oluyor sonra sizde daha fazla yukselme olmazmı ? o kadar cok calıstıkki acıkcası pr4 bekliyorduk en az