Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O en sondaki hatun nerden çıktı ya ölmemişmiydi
'you believe in ghost' hayaletler burayıda bastı heralde
Mayıs olsada izlesek

5'in sonunda tekrar piyasaya çıkmıştı hocam letty