50 ye yakını düştü. bi 50 kaldıgıını farz etsek demek kı en az 100 domaın var.
sıradan bir webmaster bıle bılır kı hıcbır ınsan 100 sıte ıle adam gıbı ugrasamaz. buna vaktı yetmez. 100 tane adam gıbı iş cıkarmak ıcın işçi ordusu lazım. googlede bunun cok ıyı farkında oldugu ıcın kullanıcı cekmek ıcın acılan sıtelerı bırer ıkıser ölduruyor. gerıye gercekten emek verılen sıteler kalıyor...
Bence öyle düşünmemek lazım stabil içerikte yıllardır aynı şekilde hiç güncellenmeyen siteler var onlar halen yerlerini koruyor.
Tamamen güncel, özgün içerik olan 7 yaşındaki sitemde o uygulamada gitti buna ne demeli? Sinir bozucu bir durum anti-seo yapıyorlar.