raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu düşüşler geçici olmamakla yıllarca kalıcı olarak siteye yapışıyor. Geçen yıl nisan ayındada böyle oldu malesefki penguene yakalanan siteleri kurtaramadık. Benimde en az 50'e yakın domainim bu yüzden öldü.
50 ye yakını düştü. bi 50 kaldıgıını farz etsek demek kı en az 100 domaın var.

sıradan bir webmaster bıle bılır kı hıcbır ınsan 100 sıte ıle adam gıbı ugrasamaz. buna vaktı yetmez. 100 tane adam gıbı iş cıkarmak ıcın işçi ordusu lazım. googlede bunun cok ıyı farkında oldugu ıcın kullanıcı cekmek ıcın acılan sıtelerı bırer ıkıser ölduruyor. gerıye gercekten emek verılen sıteler kalıyor...