bazıları çok kızmış konuyu açana. neden acaba?
Kızmış diye beni mi kasdettiniz bilemiyorum ama benim o türden hiç sitem olmadı ,olmaz da, kanuni, ahlaki, hak hukuk kurallarına elimden geldiğince dikkat ederek
Özellikle Elimden Geldiğince Kul Hakkına dikkat ederek birşeyler kazanmaya çalışıyorum. istisna ve istemeyerek bazen bu kurallara dikkat edemesek te elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.
Bu nedenle de sporla, futbolla hiç ilgilenmiyor olsam da lig tv yayınına ücret ödendiğinden onun da bir hak ihlali oldugunu düşünerek sordum soruyu.