Burasi adsense sikayet yeri mi? Her ihlal yapanin belasini okuma icin foruma konu acilsaydi nolurdu?

Eger bukadar bela okumaya niyetliyseniz birde ligtv yayinlatiyorlar diye bela icerikli bir konu acmanizi oneririm.

Son olarak ise sanirim sadece adsense kural ihlallerini ariyorsunuz degil mi? Yoksa sizde bir ihlal yapip lig tv yi kacak yollardan izlemek icin girmediniz?