Bu tarz konuları açmak gerekiyorsa ben bu bölümü sadece bunlarla doldururum.Sorun o arkadasın yaptıgı değil kaç kişi kendine zahmet veripte şikayette bulundu ? Bırakın herkes ne yaparsan yapsın google işini iyi yapmıyorsa bu bizim sorunumuz değil.Şahsen ben ben googleye yardımcı olmam zira o degersiz sitelere önem verip üstte cıkartırken bizim emek haracadıgımız siteleri arkalara dogru atabiliyorsa ( kendim icind eğil herkes adına) ve bu şekilde google emege destek vermiyorsa ben niye kural ihlali icin googlye destek vereyim..