colour88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öm attım
kusura bakmayın. şimdiye kadar pm atan arkadaşlara ayıp olmasın diye geri bildirim yapmıyorum.

sadece bu konuda. sonuçtan kişinin kendi özel malıdır.