Arkadaşlar local ağımda freenas kullanmak istiyorum. Kurulum yaptım. Herkesin okumasını, sadece bir kaç bilgisayarın ise yazma izininin olmasını istiyorum. Bu konuda yeterli döküman vs. bulamadım. Daha önceden kullanan ve yardımcı olabilecek birileri var mı?