Merhaba;
Virusu 30 sn de kaldırdım, ancak şunu söyliyeyim, virus bela bişey, çok fazla bellek kullanıyor ve bilgisayarı çok kasıyor, ctrl alt del yaptıgınız da normal de 1 tane smss.exe görünür ve sistem dosyasıdır, 2.si varsa bu virusu kapmışsınızdır, hic bir virus programı tanımıyor, kasper ve nod32 ile denedim.
Belki ihtiyacınız olur diye söylüyorum, çünkü forumdaki konularda nasıl silindiği anlatılmamış,
aşşağıdaki siteden programi indirin, program ile bilgisayarınızı taratın, taradıkdan sonra size bir log.txt çıkartıyor, bu txt'in içindekileri aşşağıdaki siteye yapıştırın ve analiz ettirin, sonuçlarda size hangisinin zararlı olup olmadıgını söylüyor numaralı bir şekilde, zararlı olan mevcut exe'nin numarasını alın, programa geri dönüp tekrar taratın, ve o exe yi program ile silin, reset atın.
http://www.hijackthis.de/