ben uzun zamandır backlink satışı yapmıyorum ama bende önem veriyorum, içim bir hoş oluyor yüksek pr dördümde

))
aynen benimde içim hoş oluyor

valla ben ana sitelerimde backlink satışı yapmıyorum. Pr değeri düşmesin diye... Ama pr 4 ve altı sitelerimde satış yapıyorum