Ben kazanamadım şahsen

Çekiliş ile verilen 4 domain için uğraşacağım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:15:25 -->-> Daha önceki mesaj 11:11:12 --
3Com Park sanırım ama emin değilim. Stadium un adını sormuşlar ama tam bedevi işi
"In 1959, the stadium was named "Candlestick Park" in a balloting among fans. More than 150,000 entries were submitted. It was renamed 3Com Park in 1995 when 3Com bought the rights to the name. In 2004, it was renamed Monster Park when Monster Cable bought the rights to the name. After the Monster Cable contract ended in 2008, the stadium returned to its original Candlestick Park name."
Hangi ismi koydularsa telif hakkından geri kaldırmak zorunda kalmışlar