Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gs ilk yarıyı alırmı ??
Bursa deplasmani bize hep ters gelir hocam. Melo, hamit, eboue, drogba da olmayacak. Uzak durmakta fayda var

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi