istediginiz kadar protesto edin,adamların kuralları var.bikez banlanan bidaha hesap alamaz diyorlar.begenmeyenlerde gitsin,başka reklamlar kullansın derler sonuçta adamlar tekel
Her firmanın kuralları var, kurallara %100 uyarsanız Google firması sizin hesabınızı kapatmayacaktır, sizin sayenizde onlarda para kazanıyor...
Siz kurallara uyarsanız Google firması bindiği dalı kesmez.