Merhaba tekrardan,
Fikir ve teklif ileten arkadaşlara teşekkür ederim, bizim için amazon 'dan ayrılmamızın en büyük nedeni ping.
Sadecehosting ile 2 yıl önce çalışmıştım, kimseyi yermek gibi bir niyetim yok ama sistem mühendisi dedikleri insanlar bana pek yetkin gelmemişti. Herkes CentOS & Windows ya da Mysql & Mssql ile çalışacak diye bir kaide yok

Kurumsallıktan daha çok piyasaya hakim olmanın verdiği güçle işi salmış gibiydiler.
Tek tek önerilerini gözden geçirip, dönüş yapacağım, yardımlarınız için teşekkür ederim.
Nacizane bir kaç sorum olacak; pek çok arkadaşı tanımadığım için,
1. HedefBulut firması NetInternet firmasının bir yan kuruluşu mudur ?
2. Bursa DGN 'in fiyatları neden diğer DC 'lerden daha yüksektir ?