az önce bana google politikaları ile uyumlu değil diye onaylanmadığına dair cevap geldi. Tavsiyeleriniz nedir acab? Sitemde ne bir fragman ne bir alıntı ne de telif hakkıyla ilgili bir içerik yok . Tamamını bizzat kendim yazıyorum... Sorun ne olabilir acaba?
Bu sorunu çözebilsek zaten herkes adsense sahibi olacak hocam. Eminim ki 100'lerce hatta 1000'lerce bu sorunu yaşayan kişi var forumda.