"BIC:" diye bir şey var onu diyorsan Garanti bankası için olan "TGBATRIS" buymuş bunu girdim doğru mu bilmiyorum ama. Hergün kontrol ediyorum daha gelmemiş hiç bişey. Birde şu var ben TL hesabının IBAN'nını verdim bunlar bana mecbur tl olarak yatırıcaklar ben bu meblanın yazıldığı yere TL olarak mı giricem yoksa adsense nin yolladığı dolar cinsinden mi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:51:40 -->-> Daha önceki mesaj 16:50:25 --

darkman2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 doları geçtiysen sistem otomatik pini gönderiyor hocam senin extra bişey yapmana gerek yok
Sağol hocam