Ödeme konusunda çalışmadan sonra demişsiniz fakat daha önce şikayet konusu almışsınız.
Trade derecenizde olumsuzluk var.
Daha önce de sanırım bir anlaşma yapılmış.Aynı konuda farklı zamanda
Eylül ayının konusu.
https://www.r10.net/google-optimizasy...-ariyorum.html
nakliye , lojistik üzerine ilk sayfa ve 1. sıra olan kelimelerimiz mevcuttur çalışma yaptıklarımızdan.
Eğer trade durumunuz hakkında açıklama yaparsanız çalışılabilir en uygun fiyatlarla.