Kuşadası Santa Maria Otel , gittiğim gördüğüm otellerin en başarılısıydı (5 yıldızlılar da dahil). 4 yıldızlıdır kendisi ,animasyon yemekler mükemmel.

İzmir'den çok da uzak değil.

Aynı tarihlerde ordayız ailecek biz.