yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık Akademi ürünü mü? Hayırlı olsun.
Sayılır. Açık akademide öğrendiklerimi uygulama adına yapıyorum, hem de bir faydam olsun çocuklara diye... Eğlenceli bir sektör olduğunu gördüm içine girince windows 8 uygulama geliştirmenin.. Teşekkür ederim

macrocin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
masal.info var bende hocam http://alanadlari.com/masal.info
Sağolun ama info düşünmüyorum.

Birkaç görüntü ekleyeyim bari Şöyle şu anki durumu, daha geliştiriyorum tabiki Sesler eklenecek, zoom vb. özellikler eklenecek vs. vs.