XrouRamein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet yasal gerekli konuları gerekli yerlerde halledersen sıkıntısız bir hizmet verebilirsin başka sorun varmıydı.Ona Bakarsanız şu anda türkiyede en çok kullanılan client de .reg dosyası ile müdahele ediyor startmenü(msconfig) e komut gönderiyor ve kullanılıyor , İsteyen kullanır isteyen kullanmaz.Reklam amaçlı bir yazılım ise birşey diyemez kimsenin indirme zorunluluğu yok ancak indiren kişinin bilgisayarına zarar veren bir yazılım ise ancak sorun karşılaşır ve şu anda onu kanıtlayabilecek deliliniz varmı?
Aynen haklısın milletin pc sine zarar vermeden istediğin işlemi yapabilirsin yasal. Hatta gir adamın pc sine dolaş biraz reklamını koy hatta masaüstüne, ama sakın zarar verme o zaman yasal olmaz. Şaka gibi gerçektende