hocam elimde bir adet var. telefon hiç tamir görmedi. ilk sahibiyim. kutusuna kadar duruyor
ekran, kasa ve tuş takımı kullanıma göre biraz yıpranmıştır fakat kapak ve tuş takımı değiştirilebilir olduğunu için sorun çıkarmaz. batarya 1-2 gün anca gider. nadiren tuşlar basmamazlık yapıyor. 5-10 tlye tuş takımı filmi değiştirebilirsin. bunun dışında sıkıntısı yok. fiyat olarak aklıma bişey gelmedi akşam akşam. alıcıysan anlaşabiliriz.