Yani sitemizde non steam oyunlar paylaşabiliyoruz değilmi. Buda yasal diyorsunuz.
Hemde içinde bazı sitelere girişi önleyen kişinin bilgisayarına müdahele eden dosyalarda mevcut.Bunlarda yasal. Ne güzel yasalarımız varmış bizim. Heralde gametrackera bakıyor bizim mahkemeler, ordan yakalıyor non steam serverları. Gametrackerda kapandın mı yandın

Örnek:
http://www.csoyuncu.com/index.php?site=files&cat=3
evet yasal gerekli konuları gerekli yerlerde halledersen sıkıntısız bir hizmet verebilirsin

başka sorun varmıydı.Ona Bakarsanız şu anda türkiyede en çok kullanılan client de .reg dosyası ile müdahele ediyor startmenü(msconfig) e komut gönderiyor ve kullanılıyor

, İsteyen kullanır isteyen kullanmaz.Reklam amaçlı bir yazılım ise birşey diyemez kimsenin indirme zorunluluğu yok ancak indiren kişinin bilgisayarına zarar veren bir yazılım ise ancak sorun karşılaşır ve şu anda onu kanıtlayabilecek deliliniz varmı?