default temada denersen sorun çıkmaz benim dediğim gibi.
default tema da deniyorum çıkıyor malesef

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:13:43 -->-> Daha önceki mesaj 20:42:06 --
koskoca r10.net dünyasında whmcs vakıfbank 3d secure modülü yapan sorunu çözmeme yardımcı olabilecek biri yokmu?