iyi akşamlar beyler.

başlıkta 'w' 'v' harfini kullandım yasaklı olduğu için. siteye bakmak isterseniz ona göre girersiniz

daha önce başlıkta da adı geçen firmayı duyan çalışan var mı ? kesinti söz konusu oluyor mu ?

fiyatları ve paketleri gayet cazip geldi ama daha önce duymadığım için şüpheci yaklaşıyorum size danışmak istedim.