techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
g+ facebook'un klonu bir farkının,yeniliğinin olmaması da daha uzun süre böyle kalmasına yeter.
Gözlerde problem var galiba? Klonmuş.. güldüm.

G+ biraz daha karışık ve üst düzey teknolojiden anlayan insanlara yönelik. Bu tür insanların çoğunluğu G+'a kolayca adapte olabilseler de diğer kısmın çoğunluğu Google'ı sadece arama motoru olarak görüyor. Ve eski telefonlarda G+'a giriliyor mu onu bilmiyorum ama Facebook'a girmesi çok kolay, herkes Android veya iOS'a sahip değil. Geçemiyorsa bu yüzdendir.

Sent from my Nexus 7