Konu
Klasörün içindeki dosyaların adlarını nasıl yazdırabilirim
31-01-2013, 00:36:52
#1
WebFaresi
C:\Deneme
klasörünün içinde diyelim ki
AAA
BBB
CCC
DDD
adlı 4 dosya var farklı da olabilir 5,6, 50, 60 tane gibi.
Bu dosyaların yalnızca adlarını okuyup bir listbox veya richtextbox tarzı birşeye nasıl aktarabilirim
teşekkürler