C:\Deneme

klasörünün içinde diyelim ki
AAA
BBB
CCC
DDD
adlı 4 dosya var farklı da olabilir 5,6, 50, 60 tane gibi.

Bu dosyaların yalnızca adlarını okuyup bir listbox veya richtextbox tarzı birşeye nasıl aktarabilirim

teşekkürler