figur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu paneli dustarena(org) ve csfrekans(net) sitelerine ilk ben kodlamıştım bu piyasada olanlar zaten beni çok iyi tanır bilmiyorum nasıl kanıtlarım başka türlü ama yakında çok daha gelişmiş bir versiyonunu satışa sunmayı düşünüyorum
benim bildiğim kadarıyla csfrekans.net in panelini xF!R3(caner) kodlamıştı. sonra internete karıştı ve bağzıları temayı değiştirdi.